Thursday, January 18, 2007

Fritidsjox!


Jahapp en hobby är bra, fem är för många...

Stora passionen är scrapbooking...sen kommer kortmakeri, smyckestillverkning o allt annat småknopande man kan tnka sig, utom virkning...

Här är en av mina personliga favoriter av mina egna scrapsidor/Lo´s.... Tyvärr är jag väääldigt långsam när jag scrappar, och det kan ta en vecka att få en sida klar.... Tyvärr minskar tiden för min hobby konstant, och nu hinner jag knappt med nånting längre...
Just nu har jag dessutom värsta scrapblocken, och skall surfa runt efter lite inspiration...

3 comments:

Ann Parknert said...

Välkommen till träsket då darling! Äntligen kan jag glo på dina bilder när jag har lust hehehe! Du är den som inspirerar mig mest till scrap-mästerverk! Kram/Ninni

Marit C said...

Hallå gumman,

vilken fin LO du gjort!
Gillar verkligen flikarna med födselinfo!!

Synd att du inte kan komma nästa helg, men vi ses säkert snart ändå.

Kram

Miapuh said...

Tjoho!
Bara jag :)
Hojta till nu snart igen
kramis